Cara Nak Bina Blog Percuma?

ٱلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ ٱللَّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ

MYiDEAKiNi Dot Com.
Ya Allah turunkanlah hukumanMu atas kaum Yahudi yang telah melakukan kezaliman dengan membunuh saudara-saudara kami kaum muslimin di Palestin.

Amin Ya Rabb

Kebaikan dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih KENKO!

Kebaikan dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih |Jenama penapis air yang bersaing hebat di pasaran Malaysia adalah seperti Coway, Cucko dan sebagainya.

Kebaikan Dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih | Jika dilihat secara kasarnya dengan penapis air, terlalu banyak keluaran jenama penapis air dipasaran kini. Antara jenama penapis air yang bersaing hebat di pasaran Malaysia khususnya adalah seperti Coway, Cuckoo, Jitsu, Amway, Diamond dan banyak lagi. Syarikat-syarikat gergasi membekalkan penapis air yang berkualiti dan premium. Mereka bersaing hebat dengan menawarkan servis dan pakej mampu milik kepada pelanggannya agar produknya boleh dimiliki.

Sebelum admin memberikan penerangan yang terperinci, apa kata anda tonton sedutan video pendek ini, agar anda boleh membuat keputusan untuk memiliki Penapis Air Mudah Alih KENKO.


Baru-baru ini, admin ada ternampak dan terbeli penapis air mudah alih. Rekabentuknya yang sangat ringkas dan mudah dipasang. Jadinya admin membuat keputusan untuk membelinya. Ternyata sangat bagus kerana pembeliannya hanyalah sekali sahaja. Tidak perlu terikat dengan kontrak.

Kebaikan dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih KENKO!

6 perkara penting dalam pemilihan penapis air mudah alih yang anda perlu tahu. Bersesuaian dengan kehendak dan kemampuan anda untuk memiliki penapis air mudah alih jenama KENKO ini. Antaranya adalah seperti berikut:

1) Servis yang ditawarkan

Sesetengah syarikat penapis air dalam pasaran Malaysia kini, mereka menawarkan servis yang luar biasa kepada penggunanya agar pengguna dapat memiliki penapis air di setiap isi rumah. Berbeza dengan Penapis Mudah Alih KENKO ini, servis hanya 6 bulan sekali yang diperlukan. Anda hanya perlu tukar filternya sahaja dan anda boleh membeli set filter katrij ini serendah RM50 sahaja.

2) Harga Pakej Mampu Milik

Kebaikan dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih KENKO!
Sesetengan Penapis Air yang berjenama dalam pasaran Malaysia, mereka juga menawarkan harga mampu milik bulanan serendah RM75 sebulan berbanding dengan Penapis Air Mudah Alih KENKO, pakej yang ditawarkan hanya sekali dan tidak terikat dengan kontrak bulanan. Antara pakej yang mampu milik yang ditawarkan adalah seperti berikut:

3) Fungsi dan Kelebihannya Penapis Air Kenko

Anda sendiri sedia maklum bahawa penapis air yang berjenama dalam pasaran Malaysia adalah untuk menapis air dari kotoran klorin. Begitu juga dengan Penapis Air Mudah Alih KENKO sama seperti dengan penapis air yang lain. 

Cuma kelebihnya penapis air KENKO ini, ianya mudah dan senang di alihkan ditempat yang lain. Jika dibandingkan dengan penapis air yang lain, anda perlu tutup suiz elekrtik dan juga saluran paip untuk memindahkan ke tempat yang lain. Tidak memerlukan ruang yang besar untuk memasangkannya.

Kebaikan dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih KENKO!
4) Rekabentuk dan Teknologi yang digunakan

Rekabentuk penapis air KENKO sangat unik dan ringkas. KENKO menggunakan Teknologi penapis air dari negara Jepun yang berasaskan 8 tapisan bahan mineral semulajadi bagi menapis semua kotoran bahaya dalam air. 

Dalam masa yang sama juga teknologi KENKO juga dapat mengekalkan sumber mineral dalam air yang ditapis yang diperlukan dalam badan manusia.

5) Tidak terikat dengan Kontrak Tahunan.

Pembelian Penapis Air mudah Alih KENKO ini hanya sekali dan tidak terikat dengan kontrak tahunan. Berbanding dengan Penapis Air dalam pasaran Malaysia, mereka ini menjual harga yang mahal dan tidak mampu di miliki oleh pengguna melainkan perlu mengikat kontrak tahunan yang boleh membebankan pengguna. Walapun bayaran bulanannya adalah serendah RM75.00

Kebaikan dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih KENKO!
6) Mudah dipasang dan tidak cerewet

Mengapa admin mengatakan tidak cerewet? Jawapanya sangat mudah sekali kerana caranya sangat mudah dipasang dan tidak mengambil masa yang lama untuk memasangnya. Jika anda lihat gambar disebelah ini, anda cuma perlu pasangkan pada pili paip air utama.

Tidak memerlukan tenaga elektrik dan ruang yang besar untuk memasangnya. Cuma air yang ditapis oleh penapis air KENKO perlu dimasak terlebih dahulu untuk meminumnya, ianya sekadar menapis kotoran air yang berkarat. Gunakan tanpa waswas.

Kebaikan dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih KENKO!

Apa kata pengguna Penapis Air Mudah Alih KENKO?
Good product quality 👌good value for money 💰fast delivery..recommended seller..senang je nk pasang water filter ni..bila tgk karat kt filter tu, x blh nk bygla byk mana dh terminum/mkn sblm2 ni 😭 tu bru sehari guna tu dh tkr jd cmtu 😰
Akhir sekali, nasihat admin jika ingin memiliki Penapis Air, perlulah memikirkan 5 perkara penting yang diterangkan dan jadilah seorang pengguna yang bijak. Tidak perlu membazirkan wang ringgit dengan perlu mengikat kontrak tahunan. Jika anda mampu, tidak hairanlah semua itu cuma golongan pengguna yang tidak mampu, bolehlah memiliki Penapis Air KENKO.

Masih tak percaya? Anda boleh baca dan lihat testimoni pengguna Penapis Air Mudah Alih KENKO di sini   >>>>>> TESTIMONI KENKO

KOMEN ANDA!

BLOGGER: 4
  1. menarik ni! bg peluang kpd yg teringin nk pakai penapis air yg bgs dgn byrn murah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Sis Anies. Saya dah beli penapis air ni.. memang berbaloi sbb tak perlu bayar komitmen setiap bulan. Dah jimat.

      Delete
  2. Ohh di sana pakai bayar komitmen setiap bulan utk beberapa brand penapis? Ini semacam insurance dari mereka kah?

    Di sini mostly tak pakai bayar komitment, biasanya hanya garansi.

    Penapis air skr ini memang perlu, kalo tak ingin air yg dipakai kotor. Terlihat bersih pun belum tentu bersih sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kata semacam insurans tidak juga, cumanya disini menjual servis dan produk penapis air secara bayaran ansuran setiap bulan jika tidak mampu bayar cash. Bagi yang mampu, mereka akan beli penapis air secara tunai jadinya servisnya perlu dibayar jika diperlukan..

      Delete
Terima kasih atas komen dan pandangan yang diberikan. Sila kunjungi lagi blog MYiDEAKiNi. MYiDEAKiNi akan melawat dan komen di blog anda nanti. TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA KITA JUMPA LAGI :)

[IKLAN] Pendapatan Lumayan, Ingin Menyertainya?, Sila klik banner!

Cerdik Pintar    Rahsia Penulis    Bisnes Air Balang    Bisnes Aiskrim    Bisnes Bakeri    Bisnes Burger    Nak Kurus?   
Nur Khairul Azizi Mohamad- Penulis Blogger MYiDEAKiNi Dot Com
Nur Khairul Azizi Mohamad adalah merupakan seorang penulis blogger sambilan. Bergiat dalam penulisan blog pada bulan Oktober 2009. Lahir pada tahun 1978 di Melaka dan dibesarkan di Terengganu. Mempunyai segulung Diploma Senibina dan telah menuntut di Universiti Teknologi Mara di Fakulti Senibina Perancangan dan Ukur (FSPU). Pengambilan pelajar pada tahun 1996 - 2001. Mempunyai skil dalam bidang tanaman, tukangan, Jahitan, Masakan & juga teknologi komputer.
Name

2012,1,adsense,6,advertising,2,adwords,2,affiliate,4,agreed value,1,akmaomar,1,android,1,anime,1,aplikasi,4,application,2,applikasi,1,artikel minyak herba asmak,1,artis,1,asian wave 2012,2,autocad,2,awal muharam,1,award,1,bad requsted error 400,1,balik kampung,1,bank mandiri,1,bedil buluh,1,belajar buat blog,2,berita minggu,1,berjaya sompo insurances,1,bersawang,2,bertuah,2,bisnes aiskrim,1,Bitcoin,5,blockchain,1,blog,20,blog review,18,blogger,37,bloggers,33,bloglist,10,blogspot,21,blogspot. facebook,3,blogwalking segmen,44,blogwalking. segmen,3,bola,1,booster,1,boruto,2,boruto uzumaki,1,bowling bloggers,1,browser,1,buat duit,7,bujang,1,bw,1,cabaran menulis,31,caplong,1,car insurances,1,car value,1,cat lover,1,cbox,1,celcom,1,cepat,1,chatango,1,china glory 1,1,china glory ii,1,chit chat,2,clash of clan,1,clashcon,1,coc,1,contents,2,contest,10,contest review lynk.my 2015,11,converter,1,cryptocurrency,2,cuba teka,1,cukai,1,currency,1,cuti-cuti,1,daftar,2,dari dapur kedapur,1,datakl,1,device,1,diesel,1,diet,1,digi postpaid,1,digital money,2,direktori,1,diskaun,1,diy mini kebun,1,doa,7,doktor,1,domain,2,dot com,1,download,3,drawing,1,duit tabung,2,ebay,1,ekzema,1,email,3,email tracking,1,event,1,expired,1,export mudah,1,extensions,1,ezbuy business,1,ezbuy Prime,1,faceboko,1,facebook,10,family,1,Fast Charging,1,favicon,1,filem india,1,filem seram,1,flash drive,1,follow up,1,follower,4,followers,6,forum,1,fungsi,1,G+,2,gadget,4,games,1,gaya gangnam,1,gempar,1,giveaway,21,glitterati,1,google,12,google adsense,2,google calendar,1,google error,1,google plus,3,google trend,1,google+,1,google+ G+,1,googles,2,goole,1,gst,1,hadiah bertuah,2,halal,1,handsome,1,happy birthday,1,hard disk drive,1,Hari raya Haji,2,hari wilayah,2,hashtag,1,hati bersih,1,hdd,1,hiburan,1,honda dash 125,1,hosting,1,hotfm,1,icon,1,iklan,7,iklan berbayar,1,iLancee,1,ilmiah,2,imej,1,imgboot,1,imgur,1,impian,1,income,3,info,88,info kesihatan,7,info panas,11,infografik,1,informasi,15,instagram,1,insurans,1,interface,1,internet,10,investment,1,istimewa,1,jalan-jalan,2,jana pendapatan,5,javascript,1,jobdirumah,2,jumaat,5,jumaat penghulu hari,1,kalkulator,1,kartun,1,keagamaan,1,kemaskini,1,kena tipu,1,keputusan,3,keputusan pemilihan,3,kerja dari rumah,2,klinik,1,knolix,1,kod html,1,komen,1,kongsi,1,kontest blog,4,korea,1,kuruskan badan,1,label,1,lagu,2,lagu trend,1,lawak,1,lazada,1,linkwithin,1,lirik,2,live coc,1,log in,1,lombong,1,long url,1,lukisan kerja,1,lynk.my,5,maal hijrah,2,madu dan cuka epal,1,mae,1,makanan tak sedap,1,maklumat,2,market value,1,marketer,1,masak,1,mata terbeliak,1,matawang,1,matawang digital,1,maxis,2,maybank,1,media sosial,1,mega,1,menu,1,merdeka,1,mesej,1,metatag,1,mining,1,minyak,2,minyak asmak,1,minyak herba asmak,1,minyak naik lagi,1,motivasi diri,6,movie,1,mozilla firefox,2,msn,1,muat turun,1,muatturun,1,mudah,2,muhasabbah diri,2,multi 5USB,1,my google business,1,myideakini,6,MYideakini bantah 200%,1,myspace,2,naruto shippudeen,2,nasihat,1,nasyid,1,network,1,networking,2,new face,1,new interface,1,niat,1,november-disember,1,nrelate,1,nuffnang,7,nutri xpress snek bar,1,offer,1,offline google,1,on air,1,online,5,online money,1,p1wimax,1,pakej digi,2,pakej website,1,palestine,2,panas,1,pandangan mata,1,panduan,8,panel,1,paparan,1,part time income,4,patriotik. malaysia,1,pay per click,1,payment,1,pelaburan,1,pelanduk dua serupa,1,pelawat,1,penawar asma,1,pengajaran,1,pengangkutan awam,1,pengangkutan persendirian,1,pengecas,1,penghargaan,2,pengumuman,1,penstoran,1,penyakit kulit,1,people,1,peperiksaan,1,percuma,2,perkhidmatan,1,permainan tradisi,1,petrol,1,petron,1,petronas,1,petua,1,piala pingat malaysia 2012,1,pinned post artikel,1,politik,1,portable storage,1,power center,1,prepaid,1,Prime membership,1,produk,2,produk review,3,profil photo,1,program berbuka puasa dan majlis amal jariah,1,program ilmu,1,program realiti,3,program sihat,1,promosi,4,psoriasis,1,puasa,1,publisher,1,quacker oat meal,1,Rabu tanpa perkataan,5,rahsia,1,rangkaian,1,ransomware,1,rekod,2,renungan,1,resepi,3,review,9,review filem,1,rezeki,2,ron 95,1,ron97,1,sahabat,1,saham,1,Salam AidilAdha,1,sambutan,1,says dot com,1,search engine optimization,1,search engine rank pages,1,sedih,1,segmen,26,sejarah,1,seks melampau,1,selamat hari raya aidil adha,1,Selamat Ulang Tahun,2,sembang sembang,2,SEO,8,SERP,2,servis,2,sharing,10,shell,1,sijil online,1,simpanan,1,siput,1,Sirah Nabi,1,sistem,2,slow,1,snail,1,sneeit spot,1,snek diet,1,software,1,solat,1,spam komen,1,speed,1,SPM,1,ssd,1,state disk drive,1,STPM,1,stress,1,sukan,1,sunat,1,suriafm,1,suul khotimah,1,sweden 1 star,1,sweden 2 star,1,syurga,1,tagged,2,tagline,1,tahniah,2,tahun baru 2024,1,tahun baru islam,2,takdir,1,takzirah jumaat,1,tanpa artikel,1,tarawikh,1,tazkirah,40,tazkirah Jumaat,17,teamviewer,1,teknik pemasaran,2,teknikal,3,teknologi,10,telefon pintar,1,telekom,1,tema,1,template,2,tension,1,tergantung sepi,1,tersurat dan tersirat,1,tifoid,1,tips,17,tips kesihatan,3,Tone wow,2,tools,1,tournament bowling,2,tournament coc,1,trading,5,tradisi,1,tradisional,1,trafik,1,trending,2,tuntut,1,tutorial,56,twin,1,twitter,2,ucapan,10,undi,1,unifi,2,unlimited internet,1,update,1,upload,1,url link,1,url shortener,1,uzumaki naruto,1,video,2,viral,5,virus,1,vote,1,wajah baru,1,wallet,2,wang digital,3,wang kripto,1,wanna cry,1,webe,1,WhatsApp,1,widgets,3,wild card,1,wordless wednesday,75,Wordless Wednesday #35,1,Wordless Wednesday #37,1,wordpress,4,ww,2,yahoo,1,yamaha ss 110,1,youtube,9,zikrullah,2,zukrullah,1,
ltr
item
Blog MYiDEAKiNi Dot Com: Kebaikan dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih KENKO!
Kebaikan dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih KENKO!
Kebaikan dan Kelebihan Penapis Air Mudah Alih |Jenama penapis air yang bersaing hebat di pasaran Malaysia adalah seperti Coway, Cucko dan sebagainya.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgmr5yVQ6hb5N1_cjHg2oIBteC1UmXoC2ygOD2JjyM-K0CdqhDtop85DU4Tx28O5cwGiKtaH4cNwz_rnbSAXK7-DpFpWY8EKsPPp4UhVC64uA4RedlBWvqhjx092o4EkgxPA9HjjqXuQdUOcaw82W0moEnxwGFdtYJWtmqBM8bRy2u-ExRtNZDpu0W_sFI/w320-h240/IMG20230810212259.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgmr5yVQ6hb5N1_cjHg2oIBteC1UmXoC2ygOD2JjyM-K0CdqhDtop85DU4Tx28O5cwGiKtaH4cNwz_rnbSAXK7-DpFpWY8EKsPPp4UhVC64uA4RedlBWvqhjx092o4EkgxPA9HjjqXuQdUOcaw82W0moEnxwGFdtYJWtmqBM8bRy2u-ExRtNZDpu0W_sFI/s72-w320-c-h240/IMG20230810212259.jpg
Blog MYiDEAKiNi Dot Com
https://www.myideakini.com/2023/10/kebaikan-dan-kelebihan-penapis-air-mudah-alih-kenko.html
https://www.myideakini.com/
https://www.myideakini.com/
https://www.myideakini.com/2023/10/kebaikan-dan-kelebihan-penapis-air-mudah-alih-kenko.html
true
6287414355341171900
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Baca Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All ARTIKEL PAUTAN LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Isi Kandungan Artikel