Cara Nak Bina Blog Percuma?

ٱلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ ٱللَّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ

MYiDEAKiNi Dot Com.
Ya Allah turunkanlah hukumanMu atas kaum Yahudi yang telah melakukan kezaliman dengan membunuh saudara-saudara kami kaum muslimin di Palestin.

Amin Ya Rabb

Kerja Dari Rumah Dengan iLancee

Kerja Dari Rumah Dengan iLancee

[feature]Kerja Dari Rumah Dengan iLancee

Kerja Dari Rumah Dengan iLancee 

iLancee adalah satu laman sesawang Pusat Jual Beli Servis Online yang diwujudkan khas untuk rakyat Malaysia, Brunei, Indonesia dan Singapura khususnya dimana anda yang mempunyai skil tersendiri boleh menggunakan laman sesawang ini sebagai platform kerja dari rumah dengan iLancee. Sistem laman sesawang iLancee ini di kendalikan oleh Serius Media Network, no pendaftaran syarikat NS0139946-P yang didaftarkan dengan Syarikat Suruhanjaya Malaysia (SSM) dan ianya adalah laman sesawang platform yang selamat digunakan.



Kategori Servis Di iLanceeDidalam platform iLancee ini terdapat banyak kategori servis yang tersedia, antaranya:
  • Website dan Programing
  • Grafik dan Design
  • Pemasaran
  • Penulisan
  • Wordpress
  • Video dan Animasi
  • Blogspot

Tentang iLancee

Disebalik wujudnya platform iLancee ini, ada sedikit kisah sejarah kewujudan iLancee sebelum ianya di lancarkan terus ke iLancee Versi 3 ini. Kenapa anda perlu memilih iLancee sebagai platform Kerja Dari Rumah Dengan iLancee?
  • Laman sesawang no.1 di Malaysia, Brunei, Indonesia dan Singapura.
  • Syarikat yang wujud dan di daftarkan dibawah Serius Media Network dengan rujukan no. pendaftaran dari Syarikat Suruhanjaya Malaysia (SSM)
  • Ditubuhkan untuk membantu usahawan-usahawan digital micro dalam memulakan kerjaya atau bisnes tanpa kos
  • Menjaga kebajikan anda jika pelanggan anda membuat sebarang masalah semasa anda menerima tempahan servis dengannya. Inilah kelebihan yang di miliki oleh iLancee.
  • Hanya berbekalkan dengan kemahiran yang ada, anda boleh menggunakan servis platform ini untuk Kerja Dari Rumah Dengan iLancee.
  • Anda boleh menawarkan apa jua jenis servis kategori yang tersedia jika anda adalah seorang web designer dan mahir dalam bidang membina laman website dan sebagainya.
  • Pengguna tidak perlu bersusah payah untuk membuat promosi servis sendiri kerana melalui platform iLancee, buyer akan mencari servis anda.

Fungi iLancee

Di iLancee terdapat tiga pihak yang berperanan dan fungsi dalam menjayakan Kerja Dari Rumah Dengan iLancee iaitu:
  • Fungsi sebagai Buyer
  • Fungsi sebagai Seller
  • Fungsi sebagai iLancee (pihak tengah)
Sebagai contoh: Sekiranya anda adalah sebagai buyer, anda boleh membeli apa-apa sahaja servis di iLancee dengan selamat kerana segala pembayaran akan diterima oleh iLancee terlebih dahulu sebelum dilepaskan kepada Seller. Selepas Seller menyiapkan servis yang disediakan dan dihantarkan kepada Buyer, barulah pihak iLancee akan melepaskan pembayaran kepada Seller. Pengguna hanya perlu tahu bahawa setiap servis, pihak iLancee akan mengambil 20% daripada jumlah harga. Contohnya. Harga jumlah servis adalah RM50. Maka, Seller akan dapat RM40 dan RM10 akan dapat kepada pihak iLancee.

Ringkasan Fungsi iLancee

Bagaimana untuk Menjual Servis anda sebagai Buyer?

Langkah 1: Bina servis baru mengikut kategori yang anda ingin tawakan.
Langkah 2: Kongsikan servis anda di laman sosial.
Langkah 3: Anda akan diberitahu melalui sistem email, jika ada seseorang menempah servis anda.
Langkah 4: Selepas anda siapkan kerja, kami akan lepaskan duit anda sebanyak 80%.
Langkah 5: Keluarkan melalui akaun bank anda.
Langkah 6: Enjoy duit anda. Mudahkan!

Bagaimana untuk membeli servis anda sebagai Seller?

Langkah 1: Cari servis yang anda minat dan suka.
Langkah 2: Bayar guna FPX/Kad Kredit/Online Bankin (pemindahan wang).
Langkah 3: Lihat progres kerja seller yang telah di tetapkan.
Langkah 4: Terima tempahan siap anda.
Langkah 5: Anda boleh meminta balik untuk betulkan yang mana silap.
Langkah 6: Berikan rating kepada kerja seller samaada baik atau sebaliknya. Lagi mudah!

MYiDEAKiNi percaya dengan servis yang di sediakan oleh pihak iLancee akan lebih selamat digunakan untuk anda yang ingin menggunakan iLancee sebagai platform Kerja Dari Rumah Dengan iLancee kerana:
  • Keselamatan Yang Tinggi- Konsep beli di iLancee adalah, Pay >>> Hold >>> Release. iLancee hanya release duit kepada seller yang sudah siapkan kerja. Jika tidak, bayaran akan dikembalikan ke dalam akaun buyer.
  • Transaksi Yang Selamat- Setiap transaksi jualan tidak akan direct kepada seller. Ia direct kepada iLancee. Kaedah bayaran juga adalah selamat iaitu dengan menggunakan applikasi senangPay. Bayar guna kad atau FPX.
  • Komunikasi Yang Selamat- iLancee mempunyai sistem mesej yang selamat di mana seller dan buyer boleh berbincang mengenai servis yang ditempah melalui perbualan khas disediakan oleh pihak iLancee. Perbualan akan rekodkan oleh pihak iLancee.

Contest iLancee

Terma dan Syarat yang ditetapkan oleh Pihak iLancee

Untuk menggunakan platform iLancee sebagai tempat membeli dan menerima servis, anda juga perlulah mematuhi terma dan syarat yang telah di tetapkan oleh pihak iLancee demi menjaga keselamatan antara 3 pihak, iaitu Buyer, Seller dan iLancee. Antara terma dan syarat adalah seperti berikut:
  1. Seller dan buyer TIDAK BOLEH bertukar-tukar maklumat hubungi melalui chat. Jika anda melanggar peraturan ini, akaun anda akan di BAN tanpa amaran awal dan duit terkumpul akan di bekukan.
  2. Dana refund buyer yang tidak puas hati dengan servis dari seller akan dikembalikan ke dalam akaun iLancee buyer secara berjadual oleh sistem. Dana refund tidak akan dikembalikan ke dalam akaun bank. Dana ini buyer boleh gunakan balik untuk membeli servis lain di iLancee.
  3. Jika pengguna inginkan juga di refund ke dalam bank, pengguna harus menutup akaun iLancee dan kami refund semua dana anda. Cas 5% sebagai cas transaksi akan dikenakan.
  4. Umur akaun yang ingin ditutup hendaklah melebihi sebulan dari tarikh daftar dan juga tarikh proses jual beli (untuk tujuan keselamatan).
  5. Segala pembayaran servis dari buyer akan diterima oleh admin terlebih dahulu. Admin akan lepaskan dana setelah seller sudah siapkan kerja. Ini keselamatan paling tinggi di iLancee untuk mengelakkan penipuan.
  6. Cas setiap transaksi adalah 20%. Ini bermakna, jika harga servis seller RM50, kami akan bayar kepada seller RM40 dan RM10 adalah hak milik kami. 20% ini termasuk cas pembayaran (senangPay) dan juga kos pengendalian website (hosting dan lain-lain kos)
  7. Sebagai seller, anda mesti mendapatkan pakej seller yang telah kami tetapkan. Ini untuk kami menapis seller yang betul-betul minat dan berkualiti untuk menjual servis di iLancee.
  8. Wang pembelian pakej seller tiada refund dan muktamad.

iLancee dapat membantu anda dari segi:

  • Cari servis anda perlu- Cari beratus-ratus pelbagai servis di iLancee. Anda boleh cari mengikut kategori atau taip dengan menggunakan fungsi search. Senang dan mudah.
  • Pilih seller yang anda minat- Jika sudah jumpa servis anda minat, pilih pula seller yang anda berkenan dengan tawaran servis yang ditawarkan olehnya. Bincang sebelum beli.
  • Tempah servis anda- Jika kedua-dua belah pihak telah bersetuju, anda sebagai buyer hendaklah buat tempahan terlebih dahulu kemudian baru seller akan mulakan kerjanya.
Dengan adanya platform ini, mungkin anda salah seorang yang akan menggunakan platform mudah ini untuk di jadikan dalam satu pendapatan sampingan Kerja Dari Rumah Dengan iLancee. MYiDEAKiNi tunjukkan cara mudah untuk daftar PERCUMA dengan iLancee. Ikut arahan seperti berikut:

Cara Mudah Daftar Percuma dengan iLancee

Langkah 1: Layari www.iLancee.com kemudian ikut gambar di bawah.

Langkah 1- Daftar iLancee

Langkah 2: Masukkan email dan klik pada butang “Teruskan”

Langkah 2- Daftar iLancee

Langkah 3: Masukkan Username dan Password

Langkah 3- Daftar iLancee

Langkah 4: Cari email daripada admin@ilancee.com dan klik buka email tersebut.

Langkah 4- Daftar iLancee

Contest iLanceeAnda sudah berjaya berdaftar PERCUMA sebagai ahli iLancee. Jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini, gunalah sebaik mungkin platform ini untuk anda jadikan pendapatan sampingan atau sepenuh masa hanya Kerja Dari Rumah Dengan iLancee. Berita gembira juga buat blogger yang ingin menyertai kontest blog, dimana disini jugalah anda boleh menguji kekuatan blog SEO anda. Untuk mengetahui lebih lanjut dengan syarat penyertaan, anda bolehlah klik banner di sebelah ini yer.

Contest iLancee ini telah dianjurkan oleh ahmadFaiz.com dan ditaja oleh SM Creative Studio, Semanis Kurma, Bina Blog Sendiri, Best Autoresponder, Panduan Bisnes Ebook, Buat Duit Blog, Best Hosting, Affiliate Malaysia, Poslaju Tracking, Infobiz FB Ads, BinMuhammad


Kerja Dari Rumah Dengan iLancee

KOMEN ANDA!

BLOGGER: 14
  1. terbaik artikel kerja dari rumah dengan iLancee..

    smoga bertauah dlm contest ni..

    ReplyDelete
  2. info lengkap dan sangat membantu kepada newbie

    ReplyDelete
  3. Wah menarik ya Ilancee ni :D pengguna rasa lebih selamat untuk berurusan dengan seller nanti

    ReplyDelete
  4. wah menarik ilancee ni, boleh digunakan untuk anak muda macam saya nak jana pendapatan sambilan.

    terima kasih sediakan cara nak mendaftar, sangat membantu

    ReplyDelete
  5. Pembaca atau sesiapa yang ingin mengetahui tentang ilancee dengan lebih lanjut dah tak payah mencari artikel lain kerana artikel ini sudah cukup lengkap dengan infomasi dari A to Z dan tutorial yang disertakan sekali amat memudah kan mereka yang ingin menjana pendapatan untuk mendaftar.Semoga artikel ini boleh dimanfaatkan kepada mereka yang ingin menjana pendapatan dari rumah secara serius.

    ReplyDelete
  6. Peluang yang tidak patut dilepaskan. Semoga berjaya dalam kontes iLancee.. :)

    ReplyDelete
  7. ilancee mmg best bro. http://datoksirkronik.blogspot.my/2017/01/kerja-dari-rumah-dengan-ilancee.html

    ReplyDelete
  8. Laman web iLancee memang terbaik. iLancee membuka peluang besar untuk semua freelancer :)

    ReplyDelete
  9. Salam sejahtera Tuan Khairul.
    Pembukaan laman web iLancee oleh pihak Serius Media Network memang membawa faedah yang sangat banyak. Oleh yang demikian kepada semua orang, janganlah lepaskan peluang keemasan ini untuk menambah duit poket kita. Terutama sekali untuk golongan muda kini seperti pelajar yang memerlukan duit untuk membiayai persekolahan, ringan-ringankanlah tangan untuk cuba cari duit di iLancee agar dapat meringankan sedikit beban orang tua.

    ReplyDelete
  10. ilancee tempat terbaik tawarkan servis anda sambil jana pendapatan sampingan.

    Artikel terbaik dan moga menjadi salah seorang pemenang.

    ho.. ho.. tak sempat pula nak join.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Saya adalah seorang pekerja online ..

    Anyway , ada macam-macam cara untuk korang carik duit secara online ni...contohnye


    (1) Main game online
    (2) Tulis blog
    (3) Ambil survey
    (4) Video Youtube

    dan macam2 lagik cara..kalau nak yang lumayan sikit tapi kena berani sikit ialah main Binary Option ..korang bole baca kat Binary Option. Senang nak paham.

    So tingkat kan ilmu anda..try baca maklumat atas tu...

    ReplyDelete
Terima kasih atas komen dan pandangan yang diberikan. Sila kunjungi lagi blog MYiDEAKiNi. MYiDEAKiNi akan melawat dan komen di blog anda nanti. TERIMA KASIH DAUN KELADI, ADA MASA KITA JUMPA LAGI :)

[IKLAN] Pendapatan Lumayan, Ingin Menyertainya?, Sila klik banner!

Cerdik Pintar    Rahsia Penulis    Bisnes Air Balang    Bisnes Aiskrim    Bisnes Bakeri    Bisnes Burger    Nak Kurus?   
Nur Khairul Azizi Mohamad- Penulis Blogger MYiDEAKiNi Dot Com
Nur Khairul Azizi Mohamad adalah merupakan seorang penulis blogger sambilan. Bergiat dalam penulisan blog pada bulan Oktober 2009. Lahir pada tahun 1978 di Melaka dan dibesarkan di Terengganu. Mempunyai segulung Diploma Senibina dan telah menuntut di Universiti Teknologi Mara di Fakulti Senibina Perancangan dan Ukur (FSPU). Pengambilan pelajar pada tahun 1996 - 2001. Mempunyai skil dalam bidang tanaman, tukangan, Jahitan, Masakan & juga teknologi komputer.
Name

2012,1,adsense,6,advertising,2,adwords,2,affiliate,4,agreed value,1,akmaomar,1,android,1,anime,1,aplikasi,4,application,2,applikasi,1,artikel minyak herba asmak,1,artis,1,asian wave 2012,2,autocad,2,awal muharam,1,award,1,bad requsted error 400,1,balik kampung,1,bank mandiri,1,bedil buluh,1,belajar buat blog,2,berita minggu,1,berjaya sompo insurances,1,bersawang,2,bertuah,2,bisnes aiskrim,1,Bitcoin,5,blockchain,1,blog,20,blog review,18,blogger,37,bloggers,33,bloglist,10,blogspot,21,blogspot. facebook,3,blogwalking segmen,44,blogwalking. segmen,3,bola,1,booster,1,boruto,2,boruto uzumaki,1,bowling bloggers,1,browser,1,buat duit,7,bujang,1,bw,1,cabaran menulis,31,caplong,1,car insurances,1,car value,1,cat lover,1,cbox,1,celcom,1,cepat,1,chatango,1,china glory 1,1,china glory ii,1,chit chat,2,clash of clan,1,clashcon,1,coc,1,contents,2,contest,10,contest review lynk.my 2015,11,converter,1,cryptocurrency,2,cuba teka,1,cukai,1,currency,1,cuti-cuti,1,daftar,2,dari dapur kedapur,1,datakl,1,device,1,diesel,1,diet,1,digi postpaid,1,digital money,2,direktori,1,diskaun,1,diy mini kebun,1,doa,7,doktor,1,domain,2,dot com,1,download,3,drawing,1,duit tabung,2,ebay,1,ekzema,1,email,3,email tracking,1,event,1,expired,1,export mudah,1,extensions,1,ezbuy business,1,ezbuy Prime,1,faceboko,1,facebook,10,family,1,Fast Charging,1,favicon,1,filem india,1,filem seram,1,flash drive,1,follow up,1,follower,4,followers,6,forum,1,fungsi,1,G+,2,gadget,4,games,1,gaya gangnam,1,gempar,1,giveaway,21,glitterati,1,google,12,google adsense,2,google calendar,1,google error,1,google plus,3,google trend,1,google+,1,google+ G+,1,googles,2,goole,1,gst,1,hadiah bertuah,2,halal,1,handsome,1,happy birthday,1,hard disk drive,1,Hari raya Haji,2,hari wilayah,2,hashtag,1,hati bersih,1,hdd,1,hiburan,1,honda dash 125,1,hosting,1,hotfm,1,icon,1,iklan,7,iklan berbayar,1,iLancee,1,ilmiah,2,imej,1,imgboot,1,imgur,1,impian,1,income,3,info,88,info kesihatan,7,info panas,11,infografik,1,informasi,15,instagram,1,insurans,1,interface,1,internet,10,investment,1,istimewa,1,jalan-jalan,2,jana pendapatan,5,javascript,1,jobdirumah,2,jumaat,5,jumaat penghulu hari,1,kalkulator,1,kartun,1,keagamaan,1,kemaskini,1,kena tipu,1,keputusan,3,keputusan pemilihan,3,kerja dari rumah,2,klinik,1,knolix,1,kod html,1,komen,1,kongsi,1,kontest blog,4,korea,1,kuruskan badan,1,label,1,lagu,2,lagu trend,1,lawak,1,lazada,1,linkwithin,1,lirik,2,live coc,1,log in,1,lombong,1,long url,1,lukisan kerja,1,lynk.my,5,maal hijrah,2,madu dan cuka epal,1,mae,1,makanan tak sedap,1,maklumat,2,market value,1,marketer,1,masak,1,mata terbeliak,1,matawang,1,matawang digital,1,maxis,2,maybank,1,media sosial,1,mega,1,menu,1,merdeka,1,mesej,1,metatag,1,mining,1,minyak,2,minyak asmak,1,minyak herba asmak,1,minyak naik lagi,1,motivasi diri,6,movie,1,mozilla firefox,2,msn,1,muat turun,1,muatturun,1,mudah,2,muhasabbah diri,2,multi 5USB,1,my google business,1,myideakini,6,MYideakini bantah 200%,1,myspace,2,naruto shippudeen,2,nasihat,1,nasyid,1,network,1,networking,2,new face,1,new interface,1,niat,1,november-disember,1,nrelate,1,nuffnang,7,nutri xpress snek bar,1,offer,1,offline google,1,on air,1,online,5,online money,1,p1wimax,1,pakej digi,2,pakej website,1,palestine,2,panas,1,pandangan mata,1,panduan,8,panel,1,paparan,1,part time income,4,patriotik. malaysia,1,pay per click,1,payment,1,pelaburan,1,pelanduk dua serupa,1,pelawat,1,penawar asma,1,pengajaran,1,pengangkutan awam,1,pengangkutan persendirian,1,pengecas,1,penghargaan,2,pengumuman,1,penstoran,1,penyakit kulit,1,people,1,peperiksaan,1,percuma,2,perkhidmatan,1,permainan tradisi,1,petrol,1,petron,1,petronas,1,petua,1,piala pingat malaysia 2012,1,pinned post artikel,1,politik,1,portable storage,1,power center,1,prepaid,1,Prime membership,1,produk,2,produk review,3,profil photo,1,program berbuka puasa dan majlis amal jariah,1,program ilmu,1,program realiti,3,program sihat,1,promosi,4,psoriasis,1,puasa,1,publisher,1,quacker oat meal,1,Rabu tanpa perkataan,5,rahsia,1,rangkaian,1,ransomware,1,rekod,2,renungan,1,resepi,3,review,9,review filem,1,rezeki,2,ron 95,1,ron97,1,sahabat,1,saham,1,Salam AidilAdha,1,sambutan,1,says dot com,1,search engine optimization,1,search engine rank pages,1,sedih,1,segmen,26,sejarah,1,seks melampau,1,selamat hari raya aidil adha,1,Selamat Ulang Tahun,2,sembang sembang,2,SEO,8,SERP,2,servis,2,sharing,10,shell,1,sijil online,1,simpanan,1,siput,1,Sirah Nabi,1,sistem,2,slow,1,snail,1,sneeit spot,1,snek diet,1,software,1,solat,1,spam komen,1,speed,1,SPM,1,ssd,1,state disk drive,1,STPM,1,stress,1,sukan,1,sunat,1,suriafm,1,suul khotimah,1,sweden 1 star,1,sweden 2 star,1,syurga,1,tagged,2,tagline,1,tahniah,2,tahun baru 2024,1,tahun baru islam,2,takdir,1,takzirah jumaat,1,tanpa artikel,1,tarawikh,1,tazkirah,40,tazkirah Jumaat,17,teamviewer,1,teknik pemasaran,2,teknikal,3,teknologi,10,telefon pintar,1,telekom,1,tema,1,template,2,tension,1,tergantung sepi,1,tersurat dan tersirat,1,tifoid,1,tips,17,tips kesihatan,3,Tone wow,2,tools,1,tournament bowling,2,tournament coc,1,trading,5,tradisi,1,tradisional,1,trafik,1,trending,2,tuntut,1,tutorial,56,twin,1,twitter,2,ucapan,10,undi,1,unifi,2,unlimited internet,1,update,1,upload,1,url link,1,url shortener,1,uzumaki naruto,1,video,2,viral,5,virus,1,vote,1,wajah baru,1,wallet,2,wang digital,3,wang kripto,1,wanna cry,1,webe,1,WhatsApp,1,widgets,3,wild card,1,wordless wednesday,75,Wordless Wednesday #35,1,Wordless Wednesday #37,1,wordpress,4,ww,2,yahoo,1,yamaha ss 110,1,youtube,9,zikrullah,2,zukrullah,1,
ltr
item
Blog MYiDEAKiNi Dot Com: Kerja Dari Rumah Dengan iLancee
Kerja Dari Rumah Dengan iLancee
Kerja Dari Rumah Dengan iLancee
https://2.bp.blogspot.com/-vtEyayXG-Wk/WHyR6xlcNkI/AAAAAAAAMtA/NHGGnK_B-WwFpIf3yCxIPqxOdK5YXo8kwCLcB/s320/kerja%2Bdari%2Brumah%2Bdengan%2BiLancee-1.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-vtEyayXG-Wk/WHyR6xlcNkI/AAAAAAAAMtA/NHGGnK_B-WwFpIf3yCxIPqxOdK5YXo8kwCLcB/s72-c/kerja%2Bdari%2Brumah%2Bdengan%2BiLancee-1.jpg
Blog MYiDEAKiNi Dot Com
https://www.myideakini.com/2017/01/kerja-dari-rumah-dengan-ilancee.html
https://www.myideakini.com/
https://www.myideakini.com/
https://www.myideakini.com/2017/01/kerja-dari-rumah-dengan-ilancee.html
true
6287414355341171900
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Baca Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All ARTIKEL PAUTAN LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Isi Kandungan Artikel